Αίτηση Επιστροφής - Υποστήριξης (RMA)

Για τεχνική υποστήριξη, αντικαταστάσεις ή επιστροφές προιόντων συμπληρώστε με ακρίβεια την παρακάτω φόρμα με τα ΙΔΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ που δώσατε κατά την παραγγελία σας. Θα σας απαντήσουμε με οδηγίες ή με κωδικό επιστροφής το συντομότερο δυνατόν.

Προιόντα που δεν συνοδεύονται με φόρμα και κωδικό επιστροφής δεν γίνονται δεκτά ενώ προιόντα που επιστρέφονται αδικαιολόγητα και λειτουργούν κανονικά, επιβαρύνονται με έξοδα ελέγχου, έξοδα επιστροφής και έξοδα νέας αποστολής.

Πριν αιτηθείτε κωδικό επιστροφής διαβάστε εκ νέου και με προσοχή τους όρους "Εγγύησης και Επιστροφής Προιόντων"

Παρακαλούμε θερμά μην αιτήσθε κωδικό επιστροφής για προιόντα που δεν επιστρέφονται! Παρακαλούμε επίσης μην αιτήσθε επιστροφή χρημάτων για αποσφραγισμένα ή χρησιμοποιημένα, καθ-οιονδήποτε τρόπο, προϊόντα !

Σας ενημερώνουμε πως λόγω των συνθηκών και των μέτρων περί κορονοιού καθώς και της έλλειψης προσωπικού που ασθενεί ή τίθεται σε καραντίνα σε προμηθευτές και αντιπροσώπους, λόγω της μεταδοτικότητας της μετάλλαξης Omicron, παρατηρούνται καθυστερήσεις σε αποστολές, επιστροφές, αντικαταστάσεις και στο service των προϊόντων.

Επίσης το τμήμα Service και Επιστροφών θα παραμείνει κλειστό λόγω εορτών από 20/04/22 έως 26/04/22. Όλες οι αιτήσεις νέων επιστροφών θα εξυπηρετηθούν κατά προτεραιότητα μετά το διάστημα αυτό. O χρόνος επιστροφής θα επιμηκυνθεί ανάλογα.

Συμπληρώστε με προσοχή!. Σε αυτό το email θα σας αποσταλούν οδηγίες ή ο κωδικός επιστροφής. Σε περίπτωση λάθους καταχώρησης θα πρέπει να αποστείλλετε νέο αίτημα. Αν δεν λάβετε email επιβεβαίωσης επιτυχούς καταχώρησης, επαναλάβατε την διαδικασία και διορθώστε το email σας.

  • Κάντε αντιγραφή από την σελίδα του προιόντος για αποφυγή λάθους!

Πολύ σημαντικό είναι να συμπληρώσετε σωστά τον αριθμό παραγγελίας σας. Αν η παραγγελία δώθηκε τηλεφωνικά, γράψτε τηλεφωνική παραγγελία.

  • ΠΡΟΣΟΧΗ: 6 ψηφία !*

Συμπληρώστε απαραίτητα τον αριθμό voucher της EasyMail ( Speedex ), ειδικά στην περίπτωση που δεν έχετε τον αριθμό της παραγγελίας σας. ( 12 αριθμοί )

  • Γράψτε '82' εφόσον παραλάβατε από το κατάστημα.

Αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων (υπαναχώρηση) ή αντικατάσταση, σιγουρευτείτε πως το προιόν που επιστρέφετε είναι αχρησιμοποίητο και βρίσκεται άθικτο στην αρχική και πλήρη συσκευασία του. Κάθε χρήση των παραδοθέντων προϊόντων πέραν της απαραίτητης για την επιθεώρησή τους κατά την παράδοση, ακυρώνει το δικαίωμά σας για επιστροφή χρημάτων (υπαναχώρηση) ή αντικατάσταση με άλλο προιόν. Τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.

Για να απαντηθεί το αίτημα σας παρακαλούμε περιγράψτε με ακρίβεια και λεπτομερώς το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε και τον λόγο επιστροφής:

ΠΡΟΣΟΧΗ

Τα πεδία με * πρέπει να συμπληρωθούν υποχρεωτικά.

  • Τηλεφωνικά δεν μπορεί να σας δοθεί κωδικός επιστροφής.
  • Πριν αιτηθείτε κωδικό επιστροφής διαβάστε με προσοχή τους όρους "Εγγύησης και Επιστροφής Προιόντων"
  • Επιστροφή χρημάτων αφορά μόνον προιόντα που παρεδόθησαν με courier.
  • Αιτούμενος/η επιστροφή χρημάτων δηλώνετε υπεύθυνα πως το προιόν που επιστρέφετε είναι αχρησιμοποίητο στην αρχική απαραβίαστη συσκευασία του.
  • Τα προϊόντα επιστρέφονται πάντοτε με ευθύνη και έξοδα του αγοραστή.

Θα πρέπει να είναι επιμελώς συσκευασμένα σε ξεχωριστό κουτί και να παραδοθούν στο κοντινότερο γραφείο της Easy Mail (Speedex) ή για πελάτες εντός Αττικής, να παραδοθούν σε κατάστημα μας.

Σε περίπτωση επιστροφής αποδεδειγμένα ελαττωματικού προϊόντος και εντός διαστήματος 14 ημερών, τα έξοδα επιστροφής ( αν υπάρχουν ) επιβαρύνουν εμάς. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή και θα αφαιρεθούν από το επιστρεφόμενο ποσό ή θα χρεωθούν επιπλέον των εξόδων της νέας αποστολής.

  • Αντικαταστάσεις προιόντων γίνονται δεκτές μόνον για προιόντα τα οποία επιστρέφονται αχρησιμοποίητα στην πλήρη και αρχική τους συσκευασία, ενώ τα έξοδα επιστροφής και αποστολής βαρύνουν πάντοτε τον αγοραστή.
  • Λαμβάνοντας κωδικό επιστροφής θα πρέπει να επιστρέψετε το προιόν εντός 14 ημερών το αργότερο.
  • Θα λάβετε απάντηση ή κωδικό επιστροφής συνήθως εντός 48-72 ωρών ( εργάσιμες ημέρες και ώρες )
  • Ελλειπή και λανθασμένα στοιχεία οδηγούν σε περαιτέρω καθυστέρηση
  • Επιστροφές που αφορούν αντικατάσταση προιόντων ή επιστροφές χρημάτων πρέπει να συνοδεύονται απαραιτήτως από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.
  • Προϊόντα τα οποία επιστρέφονται και ελέγχονται από το Service (ανεξαρτήτου εγγύησης) και δεν παρουσιάζουν το αναφερόμενο πρόβλημα ή το πρόβλημα οφείλεται σε κακή χρήση, επιβαρύνονται με έξοδα ελέγχου 16,26 ευρώ + Φ.Π.Α., για την κάλυψη του διαχειριστικού κόστους, ενώ τυχόν έξοδα επιστροφής και επαν-αποστολής βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.
  • Μην αποστέλλετε επανειλημμένα αίτηση επιστροφής / υποστήριξης. Η αίτηση σας δεν θα εξυπηρετηθεί νωρίτερα...